Ontdekken

Ondernemen

De Vreedzame school

Nieuwbouw

We gaan nieuwbouwen voor onze school! En dat doen we niet alleen, maar samen met Stichting Dorpshuis 't Holt, PKN-kerk De Hoeksteen en voetbalvereniging SV TEO. We hebben de aardbevingsproblematiek in ons dorp aangegrepen op de verschillende gebouwen en functies samen te voegen tot het Huis van Ten Post. In dit gebouw is ook ruimte voor de kinderopvang en voor andere functies die belangrijk zijn voor Ten Post en omstreken.

In oktober 2022 is er een samenwerkingsconvenant getekend. Daarna zijn we met alle 'bewoners', de gemeente en een projectbureau aan de slag gegaan om samen met Korth Tielens Architecten tot een ontwerp te komen. Deze is op verschillende momenten aan ouders en dorpsbewoners getoond en besproken. Het definitief ontwerp is zo goed als klaar. In de zomer van 2024 hopen we de vervolgstappen te kunnen nemen richting aanbesteding. Het komt steeds dichterbij.

Een leuk en spannend project. Vraag gerust op school naar de laatste stand van zaken! Of kijk op de website van het Huis van Ten Post. Daar zijn ook de tekeningen te vinden!

Huis van Ten Post

Snel naar